Adus41 - 2009-01-26 10:34:31

Postanowilem zrobić konkurs na najlepszy efekt do czaru Avada Kedavra.Efekt ma być z animacją.Klatki wielkości 32x32 zapodawać w tym temacie.
Nagrody :
1 Miejsce - Domek na Harry Potter MMORPG i na forum VIP.
2 Miejsce - Domek na Harry Potter MMORPG i Item.
3 Miejsce - Item.
Prace należy zgłaszać do 14 lutego.

GM Kuba - 2009-01-26 12:21:01

Pomysł:
Można zrobić czar tak jak exura tylko czarny ;]

Kest - 2009-01-26 12:36:17

area = {

                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
                    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}

    }

    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = true
    areaEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
    animationEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN

    hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
    damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
    animationColor = BLACK
    offensive = true
    drawblood = true

    GreatEnergyBeamObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    GreatEnergyBeamObject.minDmg = (level * 10 + maglv *10) * 0.8
    GreatEnergyBeamObject.maxDmg = (level * 20 + maglv *20)

    return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, GreatEnergyBeamObject:ordered())
    end

jako iż ten czar ma zabić powiększyłem mnożniki. nikłe są szanse na przeżycie :)

Adus41 - 2009-01-26 13:57:21

Chodzi o efekt graficzny czaru.Czar mam oprogramowany już. silnik jest 8.0
Dodam jeszcze że w książce ten czar opisują : Błysk zielonego światła.

Kest - 2009-01-26 14:54:55

A nie możesz użyć tego z haste?;)

Adus41 - 2009-01-26 15:03:39

Te zielone gwiazdki?? Narazie wykorzystuje je ale chce zrobić to oryginalniej

Kest - 2009-01-26 15:09:17

to może zielone gwiazdki plus ta kula z sd tylko zielona?;)

www.wayofshinobi.pun.pl www.kbi89.pun.pl www.twilightsaga.pun.pl www.jmspawellness.pun.pl www.thelionkingforum.pun.pl